header
אחסון דירה
 
 

 
מעוניין באחסון דירה? נוסע לחו"ל ונתקעת עם כמות גדולה של חפצים שאין לך איפה לשמור? אנחנו מספקים שירות אחסון דירה במחסנים שלנו. השירות כולל בתוכו הובלת החפצים על ידי מובילים מקצועיים.
 

אז מה זה בעצם אחסון דירה ולמי זה מיועד?
 
אחסון דירה זהו שירות שמספקות חברות רבות בארץ ובעיקר חברות מתחום ההובלה בהם אדם יכול לאחסן את תכולת הדירה שלו במחסני החברה לתקופה קצרה או ארוכה.
 
אנשים רבים שאוהבים לשמור כמות גדולה של חפצים, רהיטים וכלי בית לא פעם נאלצים לאחסן אותם מחוץ לביתם לתקופה כלשהי. הסיבות הינן רבות ומגוונות והפופולאריות שבהן הן: נסיעה ארוכה לחו"ל, מעבר דירה או עזיבת דירה לתקופה מכל סיבה שהיא והשכרתה לאנשים אחרים או סתם אנשים אספנים שנגמר להם שטח האחסון בבוידעם ומעוניינים לשמור על כמות גדולה של רהיטים וכלים לזמן אחר, לדוגמא עד לזמן שהילדים יתחתנו או לזמן אחר שיהיה להם כוח להתעסק עם מכירת אותם רהיטים.
 
עד לפני כעשור, שרותי אחסון דירה לא היו פופולאריים ומשפחות רבות אחסנו כמות גדולה של רהיטים וכלים שאין להם צורך בהם כלל בביתם. דבר זה בלט במיוחד אצל אנשים בעלי נטייה לאספנות או כאלו שמפתחים במהירות ערך סנטימנטאלי לחפצים, תמונות, ריהוט וכדו'.
 
תהליכים ושינויים תרבותיים ותעסוקתיים שקורים בעולם ובארץ בתקופה האחרונה יצרו מצבים כדוגמת מעבר דירה לתקופה קצרה למטרות עבודה או עיסוק כזה או אחר. מעברים אילו קורים לעיתים כשאדם מקבל עבודה זמנית באזור המרכז וכרגע הוא גר בצפון או בפריפריה או אפילו מקרים של אנשים שיוצאים לשליחות עסקית או פוליטית כלשהי לחו"ל.
 
מצבים אילו ייצרו את השוק של שרותי אחסון דירה. באופן זה נפתרה למעשה גם בעיה נפוצה של אספנים רבים או סתם אנשים ששומרים חפצים יותר מידי זמן. במקום לקבל את ההחלטה הקשה לזרוק את החפצים המיותרים ניתן לאחסן אותם אצל חברת אחסון ולהחליט אחר כך האם לזרוק, למכור או להחזיר אותם לבית.
 
אפשר לראות את השירות הזה כסוג של הקפאת כמות גדולה של חפצים או אפילו את כל תכולת הדירה לתקופת מה במקום מסודר ולאחר התקופה אפשר להחליט "להפשיר" את החפצים כלומר להחזיר אותם לבית או למכור אותם.
 
אנו מודעים למגוון הצרכים והשוני בין צרכן לצרכן ומספקים כבר שנים רבות שירותי הובלה ואחסנת דירה במחסני החברה.